שיווק האתר בחינם

אתם לא מופיעים בעמוד הראשון בגוגל, המתחרים שלכם דווקא כן מופיעים בעמוד הראשון למרות שהאתר שלכם יפה יותר ומעוצב יותר ועדיין המתחרים מקבלים יותר גולשים ולקוחות. הכל קשור לקידום אורגני, עם שימוש נכון ואיכותי גם האתר שלכם יטפס מעלה בתוצאות ויביא לחשיפה של האתר שלכם לקהל גדול יותר וללקוחות חדשים. הקידום איתנו כולל:
  • מחקר מילות מפתח
  • מחקר מתחרים
  • אופטימיזציה למבנה אתר
  • שיפור התוכן באתר
  • הקמת ושידרוג דפי נחיתה
  • מיקוד מילות מפתח
  • ניהול הקישורים באתר
אנחנו כאן כדי לעזור לאתר שלכם להתקדם ועם עבודה נכונה גם האתר שלכם יוכל להגיע אל מיקומים טובים ואף מעולים בגוגל.

מהו קידום אתרים?

קידום אתרים בגוגל הוא תחום מורכב שיש לבצע בזהירות ובמקצועיות רבה שדורשת ניסיון בתחום.

התוצאות בגוגל מופיעות ע"פ רלוונטיות לשאילתת (התוכן שאותו הגולש מחפש) וע"י שימוש נכון בקידום אורגני אנו נראה לגוגל כי האתר שלנו מתאים לשאילתת החיפוש יותר מאתרים אחרים בתחום, וזה יעזור לנו להופיע במיקומים טובים יותר.

חשוב לציין שלגבי שיווק וקידום חינמי זה לא לגמרי חינם, נכון שהרשת מציעה אפשרויות לפרסום חינם, אך מה שלא ממש חינם הוא זמנכם היקר!

תוכן– הכוונה היא לתוכן איכותי שיקדם את האתר שלכם בגוגל באופן עצמאי. תוכן שאתם כתבתם מניסיונם האישי או בעל מקצוע בתחום שכתב עבורכם. מדוע איכותי? משום שגוגל מחפשת תוכן איכותי שכמובן יקדם את האתר שלכם ברשת. גולשים מחפשים תוכן רלוונטי כמעט בכל נושא ותחום, תוכן איכותי עינייני ובעל ערך יביא גולשים רבים שמעונינים בשירות שלכם. בקיצור טרפיק (תנועה) לאתר שלכם. אם התוכן יהיה ממש איכותי ושימושי לגולשים האתר יחשב לאיכותי ואמין עם כניסות מרובות וכמובן שמדובר בצמיחה עסקית וחיובית של העסק שלכם.

פרסום מאמרים ברשת– ישנם אתרים רבים שמחפשים תוכן איכותי מבעלי מקצוע כמוכם שמובילים בתחומם, את המאמרים שכתבתם ניתן לפרסם לא רק באתר שלכם אלה כפוסטים בפורטלים מובילים ברשת כדוגמאת ynet,walla וכו'. כותבים מאמר איכותי מחפשים אתר גדול בעל תנועה רבה ופונים אליהם, לא תמיד יסכימו לפרסם מאמר שלכם אבל אם כן חשוב לדרוש שבסוף המאמר יופיע קישור אל האתר שלכם וזה על מנת שגולשים יוכלו להגיע אל אתר המקור, חשוב מאוד לציין שבגוגל לא אוהבים שכפול תוכן ואתם עלולים להענש על כך ולכן תפרסמו באתרים גדולים בעלי תנועה רבה שתביא טרפיק לאתר רק תוכן חדש.

רשתות חברתיות– הרשת החברתית היא מקום מצויין לקדם את העסק והאתר שלכם משום שכמות התנועה ברשתות החברתיות הינה עצומה. דבר ראשון שצריך לעשות זה לפתוח עמודים עסקיים בפייסבוק, ישנן רשתות חברתיות נוספות אך אנו נתמקד בקהל היעד שבישראל. לאחר שפתחנו עמוד עסקי עלינו לצרף חברים ועוקבים. יש טכניקות רבות לכך, אך אם נהיה מעניינים, יצירתיים ואיכותיים הקהילה שלנו רק תצמח. במקביל לתוכן איכותי נפרסם מדי פעם קישורים לאתר שלנו או לעמוד ספציפי או למאמר שמופיע באתר או כל דבר שימשוך גולשים לאתר שלנו. חשוב ביותר לפרסם את התכנים שלנו ברשתות חברתיות משום שגוגל מתחשב בהם מבחינת הקידום האורגני, חשוב לציין שישנם כלים אוטומתיים לפרסום ברשתות החברתיות.

רשימת תפוצה- אחד הכלים החשובים לשיווק ברשת. תבנו רשימת תפוצה שתוכלו לפרסם מבצעים, תכנים איכותיים וכו'. ישנם כלים להפצת ניוזלטר עם חבילות חינם עד כמות מסויימת של מיילים לדוגמא: viplus. חשוב מאוד לציין לא להגזים בשליחת מיילים, שילחו מיילים איכותיים ומעניינים בלבד אחד תהפכו לספאם!

פורומים– הירשמו לפורום בתחומכם, השתדלו להיות פעילים נסו לעזור לאחרים ולהראות סופר מקצועיים, עיזרו לאנשים ותזמינו אותם בחביבות להיכנס לאתר שלכם. פורום הינו פלטפורמה מעולה למשוך לקוחות חדשים לעסק שלכם.

החלפת קישורים– ישנם ברשת אתרים הדומים לשלכם בתחומי העינין, תפנו אליהם לשיתוף פעולה ותנסו לפרסם אחד את השני באתר שלכם ושלהם ובכך להביא טרפיק לאתר.

google places– רשמו את האתר שלכם בגוגל על מנת שיופיע במפות גוגל, חשוב לציין שאם העסק מספק שירות בכל הארץ אין צורך להירשם אך אם העסק לוקאלי מומלץ מאוד להירשם בגוגל מקומות.

seo– אם עשיתם את הרוב עשיתם עבודת קידום אורגני לא רעה בכלל, עבודת קידום אורגני כוללת דברים רבים נוספים ולכן מומלץ לקידום אורגני איכותי ומקצועי לדבר עם בעל מקצוע, צעד זה יקדם את האתר שלכם במנוע החיפוש.

שלבים בקידום אורגני:

מחקר מילות מפתח– לפני תחילתה של עבודת SEO חייבים לבצע מחקר של מילות מפתח/ביטויי מפתח שיגידו לגוגל על איזה נושא העמוד באתר שלנו מתמקד. מילות מפתח צריכות להיבחר בקפידה, בתהליך הבחירה יש לבחור מילות מפתח תחרותיות אבל לא עד כדי כך במיוחד כאשר מדובר בעסק קטן או מתחיל כיוון שהמקומות הראשונים ברוב המקרים מכילים כבר אתרים חזקים, גדולים ובעלי ותק, אבל גם להחליט כמה מילות מפתח (אם בכלל) בעלות תחרותיות מאוד קטנה אנו רוצים לבחור, נכון שיהיה יותר קל איתן להגיע למקומות ראשונים, אבל אם לא מחפשים אותן אז הן לא מועילות למטרה שלנו.

אופטימיזציה– שלב חשוב שבו אנו מתקנים את האתר, מכניסים את מילות המפתח איפה שצריך, מוחקים ומוסיפים אלמנטים ותוכן באתר כדי לגרום לאתר להיות קריא וברור לגולש ולגוגל.

התוכן הוא המלך– תבדקו שוב את התוכן שלכם ותנו לבני משפחה ולחברים להביע את דעתם על התוכן, במידת הצורך תמחקו ותכתבו מחדש, תוכן איכותי שאינו משוכפל שמכיל מילות מפתח יעזור לאתר להתקדם בחינם בגוגל.

קישורים– קישורים פנימיים הינם חשובים ומקלים על הניווט ומכוונים את הגולש אל אותה מטרה שהחלטתם, עם קישורים חיצוניים/קישורים נכנסים (שהם follow) צריכים להגיע מאתרים אמינים וותיקים בתחום.

מעקב ומחקר– בצעו מעקב חודשי אחר תפקוד האתר והפעולות שמתרחשות בו, ותקנו בהתאם.

דוחו"ת חודשיים– אנו כחברה לבניית אתרים מעניקים דו"ח חודשי אל הלקוחות בכדי שידעו את התקדמות העסק אבל גם אתם כבעלי האתר במידה ואתם מקדמים את האתר לעצמכם צריכים להוציא דוחות לעצמכם בכדי שיהיה לכם יותר מסודר וקל להבין איך האתר מתקדם.

אנו מאחלים לכם קידום אתר פורה מוצלח ומהנה, כאשר אתם מחפשים מומחים לבניית אתרים ולקידום אתרים אנו בallseo כאן בשבילכם

השארת תגובה