שיווק אתרים – כל הפרמטרים

הבנת שיווק אתרים

שיווק אתרים הינו תהליך שדורש הבנה וידע רב בתחום. התהליך כולל קידום אורגני וממומן, בדיקות אנאליטיות ובדיקות נוספות לאופטימיזציה, ואפשרויות של שיווק ברשתות חברתיות בדיקות יסודיות שכאלו יובילו לקידום אפקטיבי של האתר ולגידול ברווחים.

קידום אורגני- הקידום האורגני הוא קידום לטווח הארוך ודורש מהמקדם מקצועיות והבנה מרובה בתחום, עלינו לבצע מחקר מעמיק לגבי האתר המיועד, מחקר מילות מפתח ומחקר מתחרים יסודי.

קידום ממומן- שיווק באמצעות גוגל אדוורדס והבנה לגבי מערכת הפרסום גוגל אדוורדס, בדיקה של מילות מפתח רלוונטיות, מחיר לכל קליק וקביעת תקציב אפקטיבי.

פרסום ברשתות חברתיות- הבנת הכדאיות בפרסום ברשתות חברתיות: פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וכו'. קביעת תקציב פרסומי נכון ואפקטיבי בביצוע של פרסום על-פי: קהל יעד, קשרי לקוחות, שיווק ושירות למוצר המיועד ותדמית. ישנן אפשרויות פרסום נוספות ברשת לדוגמה: סרטונים ויראלים לחשיפת מותג, מיילים וניוזלטר שנשלחים אל רשימות תפוצה, באנרים שמובילים לפעולה ופרסום בפורטלים חשובים.

חברת ALLSEO תבצע מחקר מעמיק של אפשרויות הפרסום והשיווק תוך כדי הבנת צרכי הלקוח ותקציבו כמו כן נמליץ על דרכים נכונות, לבניית קמפיין מסוגים שונים לקבלת מידע נוסף דברו איתנו!

ניתוח באמצעות אנאליטיקס (analytics)- ניתוח באמצעות אנאליטיקס להבנת פרמטרים חשובים ביותר לדוגמה: קהל גולשים, מקורות תנועה, זמני שהייה, התנהגות גולשים וכו'. הבנה מקצועית של התנהגות גולשים היא קריטית להצלחה השיווקית של האתר.

גולשים- קביעת קהל יעד רלוונטי, שיפור אחוזי המרה, הבנה דמוגרפית של הגולשים. מה בעצם מניע את הגולשים שלנו לפעולה? גולשים חוזרים, גולשים חדשים ואלו שנטשו את האתר שלנו.

תכנים- תוכן הוא המלך. לכן חייב להיות רלוונטי שיעניין את הגולש תוך כדי מתן מידע מושך ומעניין שישמור על הגולש באתר.

קמפיין- פרסום רלוונטי ואפקטיבי בלבד!

תנועה באתר- הבנת מקור התנועה באתר ומהיכן הגיעו אלינו הגולשים. האם כתוצאה ישירה של הקלדת שם העסק בדפדפן? או תנועה ממקורות שונים לדוגמא רשתות חברתיות, אתרי אינטרנט, קישורים לאתר. מאוד חשוב להבין מהיכן הגיעו הגולשים שלנו, ועל-ידי כך להגביר את התנועה ולהוסיף תנועה איכותית מרובה לאתר שלנו.

אפשרות נוספת היא הקלדה של ביטויי חיפוש בגוגל. חשוב להתמקד בביטויים ובמילות מפתח יעילות שיביאו לנו טרפיק לאתר.

הבנה בהיבט הטכנולוגי באתר, תניב תוצאות מעולות כדוגמא זמני טעינה, חווית משתמש, ואיתור בעיות קוד באתר.

חברת ALLSEO היא חברה שמתמחה בבניית אתרים וקידומם במנועי החיפוש. על-ידי התקנה של כלים נוספים כדוגמה: כלים סטטיסטים וכלי מעקב. פעולות אלו יצרו תוצאות חיפוש טובות יותר במנועי חיפוש. כמו כן הפקת דוחות מפורטים ללקוח, על מנת שיבין מה קורה באתר. לפרטים נוספים צרו קשר!

פרסום בגוגל אדוורדס מספק לאתר שלכם חשיפה מיידית, אשר מובילה להגברת התנועה לאתר. פרסום שכזה יכול להועיל לאתר שלכם בקידום אורגני. יתרון גדול של גוגל אדוורס הוא שתוכלו לפרסם מודעה ולהשיג לקוחות בצורה מהירה. בעמוד הקידום האורגני מופיעות 10 תוצאות ועד 6 תוצאות ממומנות סה"כ מקסימום 16 תוצאות.

 

יתרונות הפרסום ממומן בגוגל:

  • הפרסום הוא מיידי – ברגע שפרסמנו את המודעה היא יכולה להופיע לשאילתת חיפוש שהגדרנו.
  • קהל יעד ממוקד – המודעה תופיע רק לאנשים ספציפיים
  • ניתן לפרסם את המודעה למספר מילות מפתח משמע אם התוכן מתאים לשני סוגי קהלים, חסכנו כסף!
  • קבלת סטטיסטיקה מלאה ומדויקת לגבי תשלום על הפרסום ועל הצלחתה של המודעה.

למה אתם רוצים אנשי מקצוע שיבנו בשבילכם קמפיין פרסום בגוגל?

אנשי מקצוע בתחום הם כבר בעלי ניסיון ולכן עם עבודה נכונה הם יכולים לבנות קמפיין מוצלח במהירות רבה יותר, כך שאתם תחסכו כסף וזמן. אנשי מקצוע מבינים בתחום והינם בעלי ניסיון שיעזור לכם להגיע לתוצאות בצורה מהירה, חסכונית ויסודית.

איך עובד הפרסום בגוגל אדוורדס?

גוגל אדוורדס היא מערכת הפרסום של גוגל, שמאפשרת לאנשים לפרסם בגוגל מודעות ממומנות כדי להגיע לקהל יעד יותר מדויק מפרסום אורגני ע"י שימוש במילות מפתח. צורת התשלום לקידום ממומן מתבצעת במספר דרכים: תשלום ללחיצה(pay per click), תשלום להצגה (pay per view) ועוד. יש לבחור מילות מפתח  וככל שהתחרות על מילת מפתח גדולה יותר כך נשלם יותר על הצגתה (pay per view) או אם הגולש לחץ עליה (pay per click), במידה וזכינו במכרז.

יצירת קמפיין אפקטיבי יכולה להיות זולה או מאוד יקרה, תלוי עד כמה הקמפיין אפקטיבי וממוקד, תחרות על מילות מפתח וצורת התשלום (תשלום על לחיצה או תשלום על הצגה)

יתרונות הקידום הממומן:

  • שליטה מלאה על התקציב- אתם מחליטים כמה כסף יצא על פרסום מודעה ספציפית.
  • הצגת תוצאות מדויקות ומידיות
  • קהל יעד ממוקד
  • שליטה מלאה – תוכלו לעצור ואף לבטל כל מודעה או קמפיין שאינכם רוצים
  • שילוב של קידום אורגני וממומן

כדי להגיע לתוצאות טובות ולהגדיל את הרווחים של העסק, חשוב לשלב בין קידום אורגני לקידום ממומן. כאשר יש מילת מפתח בעלת תחרות גבוהה בקידום אורגני, נוכל לפנות בכל רגע אל הקידום הממומן.

בניית קמפיין בגוגל אדוורדס יכול לגזול זמן רב, דורש ניסיון בתחום יחד עם הבנה של המערכת, השוק ומעקב אחר התקדמות הקמפיין.

השארת תגובה