קידום אתרים 2020

קישורים יוצאים והשפעתם על קידום אתרים (SEO)

בקידום אתרים 2020 ובשיווק דיגיטלי לעסקים, יהיו התפתחויות מעניינות ועל מקדמי האתרים ומומחי SEO כדאי להיות מעודכנים.

מדובר בהתפתחויות עתידיות של התחום ובכלל של עולם האינרנט.

גוגל מעוניינת לספק לגולש את התוצאה הכי מדוייקת. וזה כולל שאילתות של טקסט, חיפוש אתרים, תמונות, חדשות וכו'.

אפשרויות החיפוש מתפתחות בצורה מדהימה, גם בתחום האורגני וגם בתחום הממומן. כדי להפיק את התועלת המרבית והמקסימום מהחיפוש, חובה להתעדכן בכל השינויים בתחום השיווק הדיגיטלי.

אנו בALLSEO אספנו עבורכם טיפים מועילים שכדאי לשים-לב בשנת 2020. מדובר בעיקר על האופן שבו הגולשים מגיעים למידע שחיפשו, תוכן נגיש, שת"פים עם מובילי דעה וכו'.

עדכון BERT

עדכון BERT באלגוריתם של גוגל, מדובר על שיטת עיבוד הנתונים שבשאילתות שמופנות אל גוגל. ומטרתו של BERT להבין את המילים וההקשרים שבשאילתה של הגולשים. הרי לכל אחד מהגולשים יש את אוצר המילים שלו ואת התחביר שלו. המטרה של BERT בגוגל היא להבין למה הגולש התכוון ולהביא לגולש את מירב המידע הרלוונטי.

על מקדם האתרים להבין שבאמצעות עדכון BERT את יכולת לגוגל להבין שאילתות בצורה טובה יותר, עליו להגדיר היטב את תכני העמודים שבאתר גם טכנית וגם תוכן מובן. כל זה במטרה שהשינוי שBERT עושה באלגוריתם של גוגל יגרום ליותר גולשים להגיע אל האתר.

הכוונה ליצור באתר תוכן מתקוונן לגולש שאינו מבוסס דווקא על מילות חיפוש. הדגש של גוגל הוא על מגע אנושי ופחות מכני. מדובר ביצירת תוכן שנכתב מהבנת הלקוחות והבנת הצרכים שלהם.

יש לתת דגש על היכרות קרובה עם הלקוחות ומה באמת הם דורשים ולא להתבסס רק על ביטויי חיפוש.

המגמה הנוכחית היא שהאלגוריתם ילך ויתקדם, כך שיבין בצורה טובה יותר את שאילתת הגולשים. 

מערכת ההבנה של מנוע החיפוש, מתפתחת במהירות ומי שלא יבין תהליך זה ישאר מאחור.

תוכן רלוונטי ואיכותי

תוכן תמיד היה ותמיד יהיה המלך בתחום קידום האתרים!

עם זאת יש לתת דגש למאפיינים של התוכן וזה משום שהמאפיינים משתנים.

  • מחקר של קהל יעד ואופן החיפוש ברשת.
  • הבנה עמוקה של השאילתות ברשת החיפוש.
  • מתן פתרונות באמצעות תוכן איכותי ורלוונטי.
  • חווית משתמש (UX) שמשרתת את מטרת הגולש.
  • תמיד לעדכן תוכן ולשפר מידע.

מומחיות, סמכות, אמינות

גוגל שמה דגש על שלושתם, במתן דירוג לאתר. על-כן עסקים אשר סובלים ממוניטין ירוד, בעיות של שרות גרוע התקשו מאוד להגיע למיקומים ודרוגים טובים בגוגל.

אמינות של אתר חשובה ביותר בקידום אתרים בשנה הנוכחית. חשוב ליצור תוכן איכותי ורלוונטי. אם ניתן להשתמש במובילי דעה ולפחות אחד בעל שם בתחום בכדי לקבל דחיפה. משתלם לנו ביותר בטווח הארוך.

חווית משתמש UX

חווית משתמש חיובית תתרום רבות לקידום האתר בגוגל. מדובר על אינטרקציה ראשונית שתוביל לשהיה של הגולש בעמוד.

  1. רימרקטינג
  2. שיווק חכם באמצעות מסרים מעודדי רכישה
  3. התאמה אישית של תוכן

יצירת חווית משתמש טובה ואופטימלית הינה שלב חשוב להשארת הגולש באתר.

מבחינה טכנית: חשוב לגוגל להקפיד על מהירות טעינה של העמוד ובנוסף שימוש באפליקציות ווב (כדוגמא וואטסאפ) ושימוש בהליכי SEO אוטומטים.

 

התאמה למכשירים ניידים

השימוש במכשירים ניידים עולה ברמות מטורפות. לכן האתר חייב להיות מותאם בראש ובראשונה לניידים ולאיך נראה האתר דרכם.

זאת הסיבה העיקרית שבוני אתרים מייצרים אתרים שמיועדים למכשירים ניידים. ובמקביל עושים התאמה של האתר למחשבים נייחים ולמחשבים ניידים.

חשוב לתת דגש על איך נראה האתר בנייד, משום שברוב הפעמים זו תהיה הפגישה הראשונה בין הגולש לאתר שלנו.

מידע מובנה

הגדרות נכונות של סימונים אשר משמשים את מנועי החיפוש במציאת האתר והצגתו בתוצאות החיפוש. כמו התאמת האתר לבוטים של מנועי החיפוש על-מנת להבין את התוכן שסיפקתם לגולש.

המידע המובנה יאפשר לפרסם תוכן נכון לכל מנוע חיפוש, בוט, עוזר אישי קולי ואף צ'אט בוטים באמצעותם יביא אתכם ללקוחות בכל אמצעי הדיגיטל.

לינקים איכותיים בשילוב מיתוג

לצורך קידום אתרים, כל נושא הלינקים עובר שינוי משמעותי מה שפעם היה נכון כמו לינקים בכמויות היום לא עובד. יש צורך לחשוב על יצירה של לינקים איכותיים שיהיו באופן בלתי נפרד מתהליך המיתוג, דוגמא:

  1. מאמרי מערכת בעיתוי מתאים.
  2. מאמרי מערכת שיספקו תחזית מסויימת בנושאים רלוונטים.
  3. מענה איכותי בזמן אמת לארועים, הכוונה לבסס פעילות של בניית לינקים בקידום המותג ולא סתם לינקים שאינם רלוונטים. תוכן איכותי ביותר יעודד תנועה לאתר וזאת המטרה כאשר בונים ומייצרים לינק איכותי.

נראות

גוגל החלה להציג תוצאות חיפוש לא רק כשורה עם תאור קצר אלא גם בתור תשובות לשאלות, תוצאות עם תמונות וכו'.

חייבים להבין שתהליך קידום האתרים והשיווק הדיגיטלי מתחיל עוד לפני שהגולשים הגיעו אל האתר אלא קודם שפגשו את תוצאות החיפוש ולפי הנראות של כל תוצאה החליטו אם להקליק ולהיכנס אל האתר.

אנו כמקדמי אתרים חייבים לנצל את האפשרויות שגוגל מעניקה לנו. להציג תוצאות ובכך לשפר את אחוזי ההקלקה על הלינק לאתר שלנו.

אופטימיזציה ושפות תכנות

קידום אתרים 2020 ושיווק דיגיטלי יהיה חשוב ביותר לדאוג לכמה שיותר אופטימיזציה על-ידי שימוש בשפות תכנות כמו Python. בזכות השימוש בכלי עזר שונים, מקדם האתרים יוכל להתמקד במה שחשוב:

  1. מיתוג
  2. חווית משתמש
  3. סטורי טיילינג
  4. הבנת השוק תוך כדי מתן מענה מועיל
  5. יצירת תוכן איכותי ומותאם
  6. חשיבה אנושית

לסיום, כל נושא קידום האתרים בשנת 2020 מקבל שדרוג ותוספות מעניינות ונדרשת הבנה של התחום ולכן אנו בALLSEO ממליצים לשכור בעל מקצוע מעודכן ומקצועי שיעזור לכם להפיק את מירב התועלת ולנסות להיות צעד אחד קדימה

השארת תגובה