מידע על פרסום באינסטגרם לעסקים

פרסום באינסטגרם הוא פלטפורמת פרסום עם פוטנציאל גדול, עלויות פרסום נמוכות (יחסית) וגולשים צעירים (יחסית לפייסבוק).

באמצעות פרסום באינסטגרם נוכל לחשוף את העסק שלכם לפילוח שוק מדוייק, להיות ממוקדים במטרה ובקהלים הנכונים.

מעלים פוסטים רלוונטים ואטרקטיבים, מושכים גולשים שיהפכו לעוקבים ואז ללקוחות, נייצר קמפיין מושך ומודעות מעודכנות כל אלה יחשפו את העסק שלכם ליותר גולשים.

פרסום באינסטגרם ALLSEO

אינסטגרם שנכנסה לחיינו ב2010 הפכה להיות מובילה ומעצבת תרבות בתחום הרשתות החברתיות, כמודול שהתחיל נורא פשוט, כשיתוף תמונות וסרטונים הפך מורכב בעל פיצרים מרובים. פלטפורמת אינסטגרם מתחדשת ומספקת עדכונים חדשים גם לסקטור הפרטי וגם לפרסום באינסטגרם בסקטור העסקי. פלטפורמת אינסטגרם נלחמת בבריונות ואלימות ברשת באופן כזה שהתוכנה תהייה מסוגלת לזהות תוכן מסיט, גזעני ופוגעני ולהסיר את הפוסט באופן מיידי. בנוסף תשלח אל מפרסם הפוסט הודעת הזהרה חמורה.

פיצ'ר חדש נוסף הוא "תג משתמש" (תגי השם) שיעזור מאוד בשיתוף תוכן, תיוג, פרסום באינסטגרם ומציעת המשתמש שאתם מקדמים, בעזרת פיצ'ר זה ניתן לדלג על שלב החיפוש ולחסוך זמן יקר זה, זה עוזר לפרסום באינסטגרם כיוון שאנשים יכולים לסרוק את התג שם (כמו קוד QR) ובצורה מהירה נוחה ופשוטה לבצע מעקב אחר החשבון או להציגו.

כמו כן נוספו אפשרויות שיתוף חדשות באינסטגרם. קל יותר לשתף תוכן מאפליקציות כמו "ספוטיפיי", שירות המוזיקה החזק בעולם, ומאפליקציית "גו-פרו" פלטפורמת צילמי אקסטרים. באינסטגרם מבינים שפתיחת אפשרויות אלו תעודד אנשים להשתמש ולשתף תכנים ותמונות, שיתופי פעולה עסקיים עם אנשים מפתח בתחום הדיגיטל והמדיה החברתית שיניב רבחים לכל הצדדים, לאלו שמשתמשים באינסטגרם באופן פרטי ולצורכי כיף, אין ספק שפיצר ה"סטורי" שינה את חייהם. הפיצר גילה לנו עד כמה אנו בעצם מציצנים שאוהבים לקבל טעימה קצרה ממהלך חייהם של אחרים, מה שהביא את האינסטגרם לשפר את איכות התמונות ולהוסיף אפקטים יחודיים. מבחינה שיווקית ה"סטורי" מאפשר להציג מוצרים שונים, מאפשר לתת מבט לפעילות של עסק מסויים ואפילו להרחיב את מעורבות העוקבים באמצעות פיצר הסקר והשאילתות.

עדכון נוסף יאפשר להשתמש בפילטרים ואימוגים יחודיים דרך פלטפורמה של הפייסבוק.

אחרי שקלטנו עד כמה חשוב ה"סטורי" להלן כמה אפליקציות חינמיות לעיצוב תוכן אנכי:

1. unfold- תוכנה פשוטה שמאפשרת לבחור תבנית שתשלב תמונה או יותר במקביל וכמובן מאפשרת לעצב ולהוסיף צבע או תוכן.

2. canva- תוכנה שתאפשר להוסיף אפקטים אייקונים, תמונות וטקסט לתמונות בסטורי.

3. hypetype- למי שמחפש דרך יחודית לשלב טקסט בתוכן שלו, וידיאו או תמונה סטטית.

4.over- התוכנה מאפשרת יצירה של תבניות ועיצובים. ישנה אפשרות להוספת טקסט מסוגנן ליצור מסגרות ותבניות לרקע.

5.preview- מאפשרת לעצב ולערוך את הסטורי מראש. לעצב לוח זמנים ולתזמן שיווק של תוכן בהתאם לרצון המשתמש. מועיל מאוד למנהלי מדיה שאוטומציה חשובה להם.

פיצר נוסף הוא "הצאט בוט", תשובות מהירות ואוטמטיות, למענה על כל הודעה שתיכנס לחשבון, הגדרת תשובה קבועה לשאלות נפוצות ובעתיד יהיה אפשר לתכנת מענה מלאכותי מתקדם.

האינסטגרם יצרה תרבות מתקדמת להפצת תוכן, תמונות בנוסף האפליקציה מאוד משפיעה על הדרך שבו אנו מתייחסים למותגים, מוצרים ואנשים. היא כבשה את שוק המדיה עם כל האפשרויות המרובות של שיתוף תוכן במקום אחד.

אנו מתמחים בשיווק ופרסום באינסטגרם ונותנים מעטפת פרסום ברשתות חברתיות

קידום ממומן באינסטגרם מדוע?

אינסטגרם היא פלטפורמה בבעלות פייסבוק משנת 2012. תשתית הפרסום באינסטגרם דומה מאוד לזאת שבפייסבוק, המפרסמים יוכלו למקד פרסום באמצעות פילוח של קהל, גיל, מצב משפחתי, אזורי מגורים, תחומי עניין ועוד. האפשרויות מגוונות כמו סרטונים עד 60 שניות, תמונות ותכנים.

למה לפרסם באינסטגרם? האינסטגרם היא אפליקציה פופולרית ביותר, עם מיליוני משתמשים. האפליקציה מאוד אהובה על משתמשים צעירים שנכנסים אליה באופן יומי. ההצלחה של אינסטגרם היא בעצם היותה פלטפורמה ויזואלית עם תמונות, סרטונים ומעט תוכן, ומכאן המשפט "אין כמו מראה לעיניים"- דודו אזולאי.

מאוד פשוט להתמקד בעולם צבעוני וקסום של סרטונים אותנטים ותמונות לקידום העסק שלנו.

 

אינסטגרם ממשיכה לחדש ולפתח את עצמה בכל מובן, הרצת קמפיינים, פרסום ממומן, וחידוש בכל נושא של שיתוף תמונות וסרטונים.אפשרויות חדשות שנוצרו לדוגמא: מוצרי פרימיום שמעלים ומדגישים את המודעות למותג, אופטימיזציה שמאפשרת לדחוף קדימה את ביצועי הקמפיין שמשותף גם לפייסבוק, תמונות עם תמונות לאתרים חיצוניים, מודעות סרטון או תמונות שניתן באמצעותם להתקין אפליקציות ועוד. כמו כן ניתן ליצור מודעת קרוסלה שהם בעצם תמונות מתחלפות שבסופן נמצא הנעה לפעולה.

אז למה בכל זאת לפרסם באינסטגרם? מומלץ לפרסם באינסטגרם בגלל שהוא בכל פופולריות של מיליוני משתמשים חודשיים שהרוב הוא קהל צעיר, נראות חדשנית, והמון סיפורי הצלחה של מותגים ידועים.

מוזמנים להשאיר פרטים

אנסטגרם ALLSEO