סיכום אופטימיזציה לאתרים 2019

הבדיקה של האתר ע"י מקדם האתרים היא הכלי החשוב ביותר, שעומד לרשות המקדם.

ישנה רשימת פרמטרים שחובה לעבור עליה ולתת דגש על כל אחד מן הנקודות הללו במסגרת בדיקת האתר. מומלץ כל כמה חודשים לבצע בדיקה שכזאת מעבר למשימות האורגניות הרגילות.

חובה לבצע קידום בגוגל ע"פ קודים ברורים גוגל מכתיבה לנו.

שיפור האתר ע"פ כללים אלו יביא לשיפור משמעותי בקידום האורגני של האתר, תנועה מרובה לאתר תאפשר ניתוח נכון ומועיל הן בקידום האורגני והן בקידום הממומן, וזה בנוסף לקידום ביטויים ומילות מפתח שזאת בעצם השיטה הישנה (שלדעתי תמיד עובדת).

כדי להגיע לתוצאות טובות לפניכם מספר נקודות חשובות:

  1. טעות נפוצה בקידום אתר היא, בחירה של ביטוי אחד או שניים לקידום. לפעמים נדמה שיש ביטוי אחד בלבד שיתאים לנו. סיבה נוספת לקידום ביטוי בודד היא חיסכון כספי או פשוט רצון להתמקד בנושא אחד.
  2. סיבה נוספת היא שמקדמי אתרים עושים לעצמם עבודה קלה ומקדמים ביטוי בודד במקום כמה ביטויים שבטוח יעבדו.

    בניתם אתר, השקעתם בתכנים, מאמרים, תמונות, וקישורים איכותיים. מן הראוי שתקדמו כמה ביטויים בעלי נפח חיפושים גבוהה. וזה על מנת לחסות כמה שיותר ממילות החיפוש של הגולשים.

  3. בעיה נוספת היא שכאשר מקדמים ביטוי בודד פרופיל הקישורים הניכנסים לא מגוון מכיוון שיותר מדי קישורים מפנים לאותו עמוד, לכן מומלץ לקדם כמה ביטויים באתר וליתר דיוק מעל שלושה.
  4. דבר נוסף וחשוב ביותר הם הביטויים בעלי הזנב הארוך רוב התנועה לאתר מגיעה מביטויים אלו בדרך-כלל בעלי אתרים מתמקדים בביטויים מרכזיים ושוכחים את הזנב הארוך וחבל… מעבר לתנועה של הזנב הארוך מספק יש יתרונות נוספים לדוגמא: זנב ארוך הוא קל יותק לקידום, אחוז ההמרות גבוה יותר וזנב ארוך מייצר אתר איכותי.
  5. שימוש לא נכון בכלי מילות מפתח של גוגל יביא אותנו לתוצאות לא נכונות. בסוגי ההתאמה של מילות המפתח ביחרו "במדוייקת" כיוון שב"התאמה נרחבת" נקבל נפח חיפושים בעלי וריאציות שונות ולא מה שבאמת אנו צריכים. כדאי לבדוק גם את נפח החיפוש "בנרחבת" ואז להשוות ולזהות ביטויים מועילים. מקדמי אתרים בדרך-כלל נשארים עם אותם ביטויים תקופות ארוכות גם בגלל הוותק וגם בגלל העבודה הקלה.

    חשוב להבין שהשוק מתפתח ואיתו גם הביטויים לחיפוש ולכן טוב אם חקרתם והוספתם ביטויים עכשווים ורלוונטים.

  6. טעות נוספת היא להסתמך על המתחרים שלנו, מחקר מתחרים בהחלט מומלץ, אך להעתיק מהמתחרים מילות מפתח היא טעות. זה שמתחרים מריצים קמפיין פרסומי כזה או אחר לא אומר שהם עושים פרסום ממומן או אורגני טוב לפעמים הצרכים של העסקים שונים, ולכן תעשו את העבודה בלהסתמך על נתונים שאספתם ונכונים לעסק שאתם מקדמים.
 
  1. מחיקת עמודים לא קיימים: גוגל מעדיפה מספר עמודים נמוך בעלי תוכן איכותי מאשר מספר גבוהה של עמודים לא איכותיים. בדיקה פשוטה בגוגל תתן לנו מידע על עמודים משוכפלים או עמודי שגיאה (404).
  2. אם מדברים על עמודים לא קיימים, מחקו עמודים "מתים" מרשת החיפוש (או לגמרי), אלו עמודים שלא שאין להם תפקיד באתר (כמו עמוד "דרושים" שאינכם צריכים כרגע).
  3. אתר שמותאם למובייל מאוד חשוב! 60% מהתנועה ברשת מתבצעת דרך הניידים שלנו והנתון ממשיך לצמוח התאמה מלאה למובייל חשובה בייחוד אחרי ההשקה של מובייל פירסט של גוגל שמביאה את גרסה של המובייל של האתר בתוצאות החיפוש עובדה זו תשפר תוצאות בקידום אתרים.
  4. גרסה אחת לאתר: בכוונה לכתובת אחידה לאתר לדוגמא: https://allseo  כשיש ריבוי גרסהות, וכתובת לא אחידה גוגל סורקת את כולם מה שעלול לפגוע במאמצי הקידום האורגני.
  5. תאוצה לאתר: ניקוי הקוד באתר שלכם באמצעות כלי שנקרא page speed. אופטימיזציה לתמונות/רקעים באתר תשפר משמעותית את זמני הטעינה באתר. וכמובן לבעלי אתרים כבדים עם המון תוכן ותמונות איכות האכסון חשובה ביותר.
  6. קידום אורגני: שיפור התנועה באתר מחייבת ניתוח של התנועה לאתר באמצעות גוגל אנליטיקס/תנועה אורגנית. נוכל לעמוד את היקף התנועה שמגיע עלינו ולשפר את מצבינו.
  7. אופטימיזציה לאתר: SEO מקצועי יכולל פלאים באתר שלנו. זיהוי חמישה עמודים בעלי חשיבות גבוהה, מילת חיפוש בכותרת העמוד, הוספת מילות חיפוש  בתוכן שלנו, וכמובן שקישורים לא יזיקו.
  8. דירוג של מילות מפתח: כלי מאוד יעיל הוא semrush עוקב אחרי דירוג מילות החיפוש שלנו ומאפשר לנו לעשות רשימה של מילות חיפוש "עובדות".
  9. קישורים שבורים: מבחינת לגוגל לא ממש בעייתי מבחינת הגולשים מאוד בעייתי ומזיק מאוד לקידום האורגני. קישור שבור יביא אותנו לעמודי שגיאה (404) ניתן לתיקון בקלות בקונסולת גוגל – דו"ח אינדקס.
  10. תוכן: הכי חשוב! התוכן הוא המלך בקידום האורגני לכן שיפור תוכן פלוס יצירת תכנים חדשים ואייכותיים תמיד עובד! פיסקה ממוקדת, פסקאות קצרות ויעילות, וכמובן מדיה על כל המשתמע מכך. בקיצור חוויית משתמש תשאיר גולש באתר ותביא גולשים נוספים.
  11. מפת אתר מסודרת שלא תקשה על גוגל באינדוקס האתר חוסך זמן ומאפשר גישה מהירה לכל נקודה באתר, קישורים פנימיים, כמה שפחות קליקים על מנת להגיע ליעד עדיף ומועיל לקידום האורגני.

גיליתם נקודה חדשה? הזכרנו לכם אחת ששכחתם? מוזמנים להגיב ולספר לנו. מעוניינים שאנו בallseo נקדם לכם את האתר? השאירו פרטים.

קידום אורגני ALLSEO מידע
השארת תגובה