כל מה שאתם צריכים לדעת על לייקים לא איכותיים

לייקים לא איכותיים

מאז ומתמיד בעלי עמודים רדפו אחרי לייקים והמטרה היחידה היתה להשיג כמה שיותר לייקים לעמוד שלהם.

נשמע לגמרי הגיוני נכון? יותר לייקים זה יותר חשיפה, שמוביל ליותר גולשים לעמוד הפייסבוק העסקי שלך. וכמובן שיותר לקוחות פוטנציאלים.

אז זהו שלא תמיד הדרך לריבוי לייקים נכונה. פייסבוק מציעה לנו כל מיני קיצורי דרך להשגת לייקים, ובמילים פשוטות "אתם משלמים ואנחנו נשיג לכם לייקים". כל מה שצריך לעשות הוא כמה הגדרות פשוטות במערכת הפרסום של פייסבוק ותקציב מוגדר מראש ופייסבוק כמובן מביאה כמה שיותר לייקים. עכשיו הגענו לשורש הבעיה: לייקים לא איכותיים שיביאו לתוצאות ירודות וחסרות כל משמעות.

הפרסום בפייסבוק עובד, השיטה פשוטה ביותר: פרסום איכותי למרבה במחיר. אנו יוצרים מודעה וקובעים את המחיר הכולל או המחיר לכל חשיפה או קליק. מערכת פייסבוק תחליט היכן למקם את מודעתכם ולמי תוצג באופן שתניב לנו תוצאה אופטימלית.

פייסבוק רוצים בראש ובראשונה שהלקוח המפרסם יהיה מרוצה ויקבל החזר להשקעתו. לגמרי ברור למה!

כדי להגיע לכמה שיותר לייקים מערכת הפייסבוק תעדיף להציג מודעות היכן שהכי זול!

כמות לא שווה לאיכות!

לייקים לא איכותיים כמות לא שווה איכות

לדוגמא בישראל הפילוח שוק פחות מדוייק ויותר כללי ומבוסס בעיקרו על רמה סוציו-אקונומית. ולדוגמא להציג מודעה למשתמש שגר בשבדיה יקר יותר מאשר הצגה של מודעה לאדם שגר במצריים. מסיבה פשוטה: ההכנסה של אדם אשר גר בשבדיה גבוהה יותר מאשר הכנסתו של אדם הגר במצריים ואז פייסבוק גובה תשלום בהתאם. ולכן משווק יכניס יותר כסף מרכישה בשבדיה מאשר במצריים. מערכת הפרסום של פייסבוק דינמית ומשתנה כל הזמן אנו מגדירים את התנאים כמו מיקום, מחיר לצפייה, תקציב יומי וכו' אנו רוצים בעצם לשלם פחות ולקבל יותר. פה נמצאת הבעיה, פייסבוק יציגו את המודעות שלך היכן שיותר זול לפירסם וכך נקבל "ים" של לייקים שמחירם זול אך הם לייקים לא איכותיים. ישנה בעיה נוספת והיא חברות שמציאות לבעלי עסקים לרכוש מאות ואלפי לייקים שמגיעים מחשבונות פקטיבים. ישנם בעולם חוות לייקים שממוקמות במדינות עולם שלישי פשוט מפעלי לייקים שבהם יושבים פועלים ומקליקים "Like" לרוב מדובר בתוכנות אוטומטיות שמספקות לייקים לא איכותיים וחסרי כל משמעות. ובסופו של יום נזכה ללייקים לא איכותיים וממש לא רלוונטים מפרופילים פקטיבים. נוציא הרבה כסף על משתמשים לא אקטואלים.

אז איך מתמודדים?

  1. הגדרת שפה: אם אתם גרים ועובדים בארץ ציינו בבירור את השפה.
  2. תחומי עניין נכונים ורלוונטים: נחליט מי יחשף לפרסום לדוגמא הסרת תחומי עניין מאוכלוסייה לא רלוונטית תסיר בממוצא כ-75% מלייקים לא רצויים.
  3. שימוש בקהלים Look A Like- זהו כלי שיוצר לנו קהלים דומים כלי מאוד אפקטיבי למיקוד הפרסום- עושה את העבודה!
  4. אופטימיזצית המרות באתר הינו כלי שמאפשר למפרסם להשיג תוצאות טובות. נוכל להגדיר לפייסבוק איזו פעולה נרצה שלקוחות יבצעו לדוגמא: רישום, השארת פרטים, רכישה וכו'.
  5. קהל מוגדר: מערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת לנו ליצור קהל מוגדר מראש ע"י הטמעת פיקסל של פייסבוק. הצגה יותר ממוקדת לקהל שכבר מכיר אתכם.
  6. LikeGate- במקום מודעות רגילות נייצר מודעה שהיא הפנייה לאתר שמוביל לעמוד ובו קריאה לפעולה. דוגמא: "עשו לייק ונשלח לכם פרטים". הרעיון הוא לייק שהתקבל הוא רק מגולש שקרא את התוכן ואולי מעוניין.

לייקים איכותיים יחד עם ניהול עמוד פייסבוק עסקי מחושב יניבו תוצאות טובות "האיכות ולא הכמות". השקעה בלייקים לא איכותיים היא בזבוז של כסף וזמן! לכן חייבים להגדיר קהל יעד רלוונטי מראש.

חידשנו לכם? הבנתם איך לשפר את איכות הלייקים לעמוד העסקי שלכם? אנו בallseo נשמח לשפר את איכות הלייקים בשבילכם

השארת תגובה