בניית אתר תדמית מוצלח לעסק

אתר תדמית אינו עוד סתם אתר, מדובר על העסק שלכם ברשת האינטרנט!

אתר תדמית הוא הפגישה הראשונה של הלקוח הפוטנציאלי שלכם איתכם ועם העסק שלכם תצוגת האתר היא שתיקבע האם הגולש יהפוך לקליינט או שיעבור לתוצאת החיפוש הבא בגוגל.
אתר שלא יהיה בנוי כמו שצריך יפגע בהכנסה שלכם ובחשיפת האתר ללקוחות פוטנציאלים חדשים.

המטרה של בניית אתר תדמית הינה לחשוף את העסק שלכם לקהל גדול אך ממוקד של גולשים שלאחר כניסה לאתר וצפייה בתוכן שאותו חיפשו יפנו לסגור את העסקה הבאה שלכם.
אנו בALLSEO נדאג לבנות לכם אתר תדמית שיותאם בדיוק אליכם ואל טעמכם האישי ובמקביל נדאג שהתוכן שיוצג, יציג את המסר הרצוי בצורה ברורה ורלוונטית כך שהגולשים יהיו מרוצים מן התוכן, ובלי להעמיס עליהם מידע לא רלוונטי.

יחד עם אתר תדמיתי ממוקד, ניצור עיצוב נעים לעין שמותאם לטעמכם עם אינטרקציה נוחה שתרגיש טבעית לגולשים באתר, דבר אשר ישפר מאוד את חווית המשתמש, שתעזור להשאיר את הגולשים באתר וזה ישפר את מיקומכם ברשתות החיפוש.

בכדי שאתר תדמית יהיה מוצלח ויעיל, זכרו שחשוב שיהיה בנוי ע"י חברה מנוסה מקצועית, זה למה אנחנו כאן בשבילכם.

בכדי להגדיל את מספר הלקוחות הפוטנציאלים יש צורך באתר תדמית איכותי הן מבחינת תוכן והן מבחינת נגישות וחווית משתמש. היום ב2019 רוב הרכישות בעולם מתבצעות דרך הרשת, ועם אתר תדמיתי נכון ואיכותי תוכלו גם אתם לקבל חלק נכבד מן העוגה במינימום מאמץ.

כיום הכל סובב אינטרנט, כמעט כל דבר שאנו רוצים לעשות אנו עושים דרך הרשת: קניות, מידע שאנו צורכים, תקשורת בין בני אדם ועוד. אם פעם בעלי עסקים היו מפרסמים בשיטות מסורתיות כמו מודעות בעיתון, פרסומים בטלוויזיה וברדיו. כיום השחקן הראשי הוא האינטרנט, כל בעל עסק חייב אתר תדמיתי שיציג אותו ואת העסק. בבניית אתר תדמית חייבים לתת דגש על פרמטרים מאוד חשובים, זהו תהליך שחייב להעשות בתבונה ובמקצועיות.

מטרות אתר תדמית:

  1. למתג ולשווק בצורה מקיפה.
  2. להעביר מידע רלוונטי ומדוייק לגולשים ולגולשים העתידיים
  3. לגרום לגולשים להבין שהגיעו למקום הנכון
  4. והכי חשוב: להזמין שירות, לשאול שאלות ולהשאיר פרטים.
פוסטים בנושא:
בניית אתר תדמית מוצלח לעסק

בניית אתר תדמית מוצלח לעסק

אתר תדמית אינו עוד סתם אתר, מדובר על העסק שלכם
עמודי נחיתה 2019

עמודי נחיתה 2019

עמוד נחיתה איכותי לעסק יכול להיות הגורם שיבצע שינוי משמעותי בחיי העסק
בניית חנות ברשת האינטרנט – 25 טיפים חשובים (בשנת 2019)

בניית חנות ברשת האינטרנט – 25 טיפים חשובים (בשנת 2019)

25 נקודות חשובות שיש להתייחס אליהן בבניית חנות אינטרנטית. עולם האינטרנט

אתר תדמית חייב לדבר בשפת המותג של העסק כמהלך שיווקי הוא אמור להיות בצבעים המתאימים, לוגו משלו ופרטים מזהים שימתגו את העסק ויגרמו לגולשים לעכל את החומרים השיווקיים שאלהם נחשפו. באתר תדמית חייב להיות מידע על העסק, על פועלו ועל אנשי המפתח בעסק. תוכן זה בדרך-כלל מוצג בעמוד ראשי או בעמוד אודות, חייבים להיות עמודים המפרטים את השירות ואת המוצרים שמשוייקים בעסק כמו-כן תוכן להעשרת הידע של הגולשים שיפוכו ללקוחות מרוצים.

עיצוב- לעיצוב אתר תדמית ישנה חשיבות רבה, המראה הויזואלי של האתר חשוב ביותר משום שהוא עובד חזק על מוחו של הגולש, כאשר בונים אתר תדמית חשיבה על עיצוב מרהיב תקבע את הצלחתו של האתר.

חווית משתמש- פרמטר נוסף שקשור לעיצוב אתר תדמית הוא חווית המשתמש (UX) במילים פשוטות כמה נוח התפעול של האתר מבחינת הגולשים לדוגמא: נוחות הגלישה, הצגת התכנים, מיקום כפתורים לתפעול נוח והצגת נתונים, כל אלו יקבעו אם הגולש ישאר באתר או יעבור לאתר של מתחרים.

חווית משתמש ועיצוב מרהיב יהפכו גולש ללקוח מרוצה

תוכן האתר- תוכן באתר חייב היות מדוייק ולהעביר אל הגולשים מקסימום מידע, התוכן חייב להופיע בסדר מסויים ולספק לגולשים מידע רלוונטי. תוכן שהינו לקוי יגרום לגולשים לנטוש ולעבור את המתחרים ולכן שילוב של עיצוב חווית משתמש (UX) ותכנים רלוונטים הם נוסחה להצלחה בטוחה!

בניית אתר תדמית וקידום אורגני שלו הולכים ביחד, קידום אורגני הוא קידום טבעי של האתר במנועי החיפוש ולכן האתר חייב לעמוד במספר קריטריונים חשובים שמסייעים לו להגיע למיקומים טובים בגוגל. קידום האתר בגוגל יתחיל בראש ובראשונה עם בנייה נכונה ומקצועי של האתר תוך עמידה בפרמטרים שגוגל דורשת לדוגמא: חווית משתמש, זמני טעינת האתר, תוכן איכותי ורלוונטי שכולל מילות מפתח לקידום. בנייה נכונה של האתר תוך חשיבה מקצועית, חשובה ביותר להצלחתו.

נכתב ע"י: דודו אזולאי וליאור חנינה

השארת תגובה